lørdag den 15. august 2015

Parat til afslapning ...

Har længe tænkt at min solstol skulle have ny hynde, og i denne uge har det jo lige været vejr til at benytte den. 
Så jeg skar firkanter, og endnu flere firkanter ... og nu nåede jeg lige at tage disse billeder, så vendte regnen tilbage.

 






Da jeg lagde stoflapperne op, syntes jeg der manglede en farveklat, og jeg vidste også, at jeg havde en rest sort med farvede luftballoner.
Den blev indkøbt af mine venner, som jeg dengang hjalp med at lave sækkestol til baby.
"Baby-Christine" fyldte nitten her i sommer. Det kan betale sig at gemme :)

Her har jeg lyttet og læst Mellem Rødt og Sort og  Ikke at ville se af Jan Guillou, nu venter vi så på bog nr. fem i serien.



Samtidig er jeg på fjerde og vist nok sidste bind om familien på Storvik af Anne Karin Elstad.


Samme periode og begge bøger beskæftiger sig meget med 2. verdenskrig - sjovt at læse to forfatteres synspunkter.

3 kommentarer:

  1. Åh, tak for anbefalingen af Elstad, - den har jeg ikke læst.

    Sikke lækker din havehynde ser ud.

    SvarSlet
  2. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    SvarSlet
  3. I have been browsing internet for more than three hours today since morning, yet I didn’t found any interesting article like this which provides knowledge. Thank You.

    SvarSlet